Promocija rukovodstva opštine Čajetina

Opština Čajetina je raspisala javnu nabavku male vrednosti za PR kampanju u medijima u Srbiji. Za sve koji ne znaju šta znači “PR“, PR je skraćenica engleske rečenice za “public relation“, što u prevodi znači “odnosi sa javnošću“.

Da napomenemo da prethodne dve godine, ovu javnu nabavku dobija Agencija „PRAGMA“ iz Beograda, pa očekujemo da će kao i prethodnih godina oni opet biti najpovoljniji ponuđač za ovu javnu nabavku.

Slika: Ilustracija

Šta će tačno narod zlatiborski da plati, za višedecenijsko rukovodstvo je sledeće:

  1. Organizacija i medijsko praćenje najmanje četiri događaja tokom ugovorenog roka, kojima se promovišu turistički i privredni potencijali opštine Čajetina i Zlatibora.
  2. Realizacija PR kampanje koja uključuje zastupljenost i objave u sledećim medijima, tokom ugovorenog roka:
  • najmanje tri televizije (od ukupno šest) sa nacionalnom frekvencijom: najmanje tri gostovanja u emisijama, najmanje pet priloga
  • najmanje tri regionalne televizije, najmanje tri gostovanja, najmanje pet priloga
  • najmanje pet dnevnih novina, najmanje pet intervjua sa predstavnicima opštine Čajetina, najmanje dvadeset izveštaja i članaka o privrednim i turističkim potencijalima Zlatibora.
  • najmanje pet elektronskih portala, medijski prilozi
  • najmanje dva nedeljnika, najmanje jedan intervju i najmanje dva članka  privrednim i turističkim potencijalima Zlatibora
  • najmanje dve radio stanice sa nacionalnom frekvenciojom, najmanje dva gostovanja/živa uključenja predstavnika opštine, najmanje dva priloga
  • savetodavna podrška PR službi opštine Čajetina tokom ugovorenog roka izvršenja usluge.

Sledeće što sledi je posebno interesantno za javnost!

  1. Izrada strategije odnosa sa javnošću za ugovoreni period
  2. Obuka iz oblasti odnosa sa javnošću najmanje pet lica angažovanih u PR službi opštine ili predstavnika Opštine upućenih na saradnju sa medijima.

Postavlja se pitanje da li je potrebno da opština Čajetina ima 5 lica zaduženih za odnose sa javnošću, za promociju i marketing? Koga, čega, šta? Opština Čajetina je javna ustanova, koja treba da se bavi pitanjima komunalnog uređenja i problemima građana opštine, da bude servis građana čija je svrha sprovođenje zakonom poverenih ovlašćenja od strane države, a PR služba treba da se bavi izdavanjem saopštenja (npr.kad opet nestaje voda, gde je opet došlo do kvara na elektro-mreži, gde se nalaze udarne rupe na lokalnm saobraćajnicama…itd. i sl.)  a ne da se bavi marketingom i promoviše jednu političku partiju i ličnost!

Usluge koje je ponuđač dužan da obezbedi prema potrebi su sledeće:

  1. pisanje saopštenja i drugih pisanih materijala za potrebe PR kampanje
  2. fotografisanje i video snimanje
  3. konsultantske usluge iz oblasti odnosa sa javnošću i marketinga

Postavlja se pitanje: O kakvoj vrsti kampanje se ovde radi? Koga, čega i šta promovišemo?

Koliko će to koštati građane opštine Čajetina i Zlatibora, saznaćemo uskoro i rado ćemo obavestiti građane koliko će platiti PR kampanju.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pin It on Pinterest