Kad beogradski mediji počnu da se bave Zlatiborom, to znači da je sezona počela

Zlatibor je za građane bivših jugoslovenskih zemalja, Crne Gore, Bosne i Hercegovine, Republike Srpske, Hrvatske, Makedonije, u poslednje vreme i za građane Slovenije, najpoznatija turistička destinacija u Srbiji. Omiljena je destinacija i za građane glavnog grada Srbije, odnosno za beograđane, koji redovno i po nekoliko puta godišnje posećuju ove izuzetne prirodne predele. Nisu samo beograđani ti koji posećuju Zlatibor, na Zlatibor dolaze i iz drugih gradova i opština u Srbiji.

Početak turističke sezone na Zlatiboru obeležava se u beogradskim medijima na jedan poseban način, kad počne sezona odmora, ljudi koji posećuju Zlatibor počnu da postavljaju svoje fotografije sa odmora uz komentare, na novonastali izgled naseljenog i turističkog mesta Zlatibora. Naravno sve je propraćeno sa mnoštvom raznih drugih komentara, neki su šaljivi, a neki i ne, što svakako ne promiče mnogobrojnim beogradskim medijima kojima je to zanimljivo i od toga prave vest, odnosno besplatnu reklamu za turistički centar Zlatibor.

I loša reklama je dobra reklama

Istina jeste da se naseljeno mesto Zlatibor menja iz godine u godinu i da je prosto nemoguće zamisliti kako će izgledati već sledeće godine, jer plana nema. Mazohizam lokalnih političara koji vladaju 20 godina i alavost raznih kriminalno-mafijaških struktura, domaćih i stranih, doveli su do toga da se centar Zlatibora uništi i onesposobi za normalan život stanovnika ovog mesta. Dok su turisti prinuđeni da odlaze kilometrima od centra Zlatibora da bi mogli da uživaju u prijatnoj atmosferi i svežem dašku vazduha po kojoj je ova planina od 17. veka postala poznata.

Pročitajte kako jedan od beogradskih medija “radi“ na promociji Zlatibora, “Više drveća ima u Blokovima nego u centru Zlatibora“

Slika: Screenshot Nova S

 

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pin It on Pinterest