Rekreativna biciklistička deonica: Zlatibor – železnicka stanica “Zlatibor“ (Video)

Biciklistička staza na Zlatiboru, staza vodi putem od centra Zlatibora, odnosno od ski-lift-a Obudovica do železnicke stanice “Zlatibor“. Deonica je duga oko 9.5 km.

Rekreativna biciklistička staza, odnosno put koji vodi do železničke stanice je deo državnog puta 2. reda, i upozorenje je da na ovom delu puta nema oznaka da se na putu mogu naći biciklisti.

Staza vodi asfaltnim putem, od naselja Obudovica, dalje pored aerodroma, zatim kroz divlju deponiju, pored pretovarne stanice, dalje nailazi na “lakat“ krivinu u levo i prolazi pored raskrsnice i skretanja za česmu “Oko“, dalje ide pored lovačke kuće, sa desne strane i nastavlja kroz još uvek netaknutu prirodu zlatiborske visoravni. Što se tiče asfalta, asfalt na ovoj deonici je “rupičast“, popucao, ali  prohodan, veću pažnju posvetite automobilima koji se kreću u susret i onima koji nailaze iza vas.

U nastavku puta, negde izmedju Zlatibora i železnicke stanice, nalaze se kupališta, koja su veoma posećena u letnjem periodu. U većem delu biciklistička staza, odnosno put je u blagom nagibu, sa povremenim i kratkim uzdizanjem. Vožnja biciklom je većim delom ispunjena krivudavim putem, prelepom prirodom, zelenim proplancima, šumom, a krivudavi put prati rečica koja vodi sve do železničke stanice, usput se mogu sresti domaće životinje, poput krava koje će vas ispratiti pogledom dok zalazite iza krivinu.

Foto/Vrh vesti: krave

Ovaj put vodi i do zlatiborskog sela Semegnjevo, do kojeg se dolazi u nastavku puta, imaćemo jednu vožnju i snimak i do Semegnjeva, do kog vodi jedan zahtevniji uspon.

Ako ste zainteresovani za ovu avanturu pogledajte snimak kako izgleda i kuda vodi ova rekreativna biciklistička staza na Zlatiboru.

Izvor: Cycling POV

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *